Wednesday, 14 November 2012

MAMA TIDAK SIHAT

Selamat malam...Di malam yang sunyi ini mama tiba2 terasa nak update blog..Walaupun badan masih lemah dan masih terasa sakit tapi mama gagahi juga..mama menulis di atas katil..Mama sangat bosan..Itu lah ya ...bila tuhan menduga kita dgn kesakitan maka kita jadi insaf dan sangat2 menghargai kesihatan..,Itu baru tuhan duga sikit aja..dah mama rasa macam nak mati..makan dan minum pun diatas katil..Sekarang ni pun Mama masih sakit.Tentu ada yang bertanya kenapa dgn mama..Sebenarnya mama sendiri pun tak tahu apa kene dgn mama..Bila check doktor kata tak ada apa2..Kaki kiri mama ni sakit tiba2..Angin ribut tak ada tiba2 dia serang macam di gigit2..punya lah bisa sampai ke tulang..Sakit tuhan saja tahu...Sampai mama rasa that's the end of

mama..Hampir 2 minggu mama tak boleh berjalan langsung..Bila pijak aja kaki sakit..ya Allah..subhanallah...tuhan saja yang tahu..Mungkin tersalah urat kot...tapi kaki mama tak bengkak...Sekarang ni sudah berkurangan sikit sbb mama pegi buat terapi..urut dan buat refleksoloji...tapi masih tak boleh berjalan lagiii..Kalau tak berjalan kurang lah sakit nya..Sebab tu lah mama menyepi diri,,bukan merajuk tetapi tidah sihat...Sekali ni mama memang rasa down sangat2 sbb tak boleh buat apa2..

Mujur lah di saat mama sangat memerlukan sasaorang ...Ayah sentiasa berada disisi mama..cuma bila mama terasa sakit sangat dia tak dapat nak menolong mama...dia cuma mengingat kan mama tentang tuhann..Mama cuba ubati diri mama dgn membaca ayat kursi dan macam2 lagi ayat quran...Ayah nampak sedih..Baru mama tahu rupa nya Ayah  sayang pd mama..Mama tak tidur malam kerana terlalu sakit..Dia pun tak tidur menemani mama..Terima kasih Ayah..Mama tak tahu lah kalau Ayah tak ada..sebab Ayah lah segala2nya buat mama..Syukur kepada Allah kerana telah memberi suami yang terbaik untuk mama..Mama minta maaf banyak2 kat Ayah sbb bila mama sakit sangat mama jadi garang dan tak tentu arah,,Ayah lah yang menjadi mangsa mama kena marah..tapi Ayah tetap sabar..

Di sini mama nak Ayah tahu mama jadi begitu sbb mama tak tahan sakit..Mama sangat2 memerlukan Ayah..Ayah adalah penawar segala nya..Mama sayang Ayah...Mama tak boleh hidup tanpa Ayah..
Setakat ini lah dulu..himgga kita berjumpa lagi.,,harapan mama semoga cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment