Friday 6 January 2012

HAPPY BIRTHDAY TO MAMA..

Semalam 5-1-58 birthday mama..yg ke 54 tahun...Usia mama semakin meningkat..Dah tua mama rupa nya..Sudah jauh mama tinggalkan zaman muda mama.Tk terasa masa berlalu begitu cepat sekali.. tup..tup..mama sudah ada 3 cucu dan akan dtg sorang lg bln 7 ini..Syukur Alhamdulillah..tuhan telah memberi kesihatan yg baik dan rezeki yg melimpah ruah kpd mama and Ayh..Semoga kehidupan mama sekeluarga akan terus d berkati Allah Taala..Amin....


Ini beg tangan yg d hadiahkan oleh anak2 mama..Mama sangat suka..




Yg ini pula bedsheet untuk mama dan Ayh 

Sebenarnya mama tk buat apa2 pun untuk celebrate cuma keluar makan dgn anak2 menantu dan cucu2..Lepas tu balik rumah tido..Mama tk ada mood nk buat celebration sbb banyak sgt masaalah lg pun bibik tk ada nk menolong..Anak2 pun tk bagi buat..Anyway mama nk ucapkan ribuan terima kasih mama kpd anak2 menantu mama kerana  telah memberi hadiah yg istimewa kpd mama..I really appreciate it..Mama love you alls more than I can say..thank you for being a nice children to mama  and Ayh...And thanks to god as well..

Kepada semua sanak saudara dan sahabat handai yg telah mengirim ucapan birthday untuk mama ..mama ucapkan ribuan terima kasih d atas ingatan...terutama anak2 angkat mama  yg mama sayangi..mama sangat terharu...Semoga kita semua d beri pertunjuk dan hidayah oleh Allah..

6 comments:

  1. happy belated birthday ya mama, semoga dipanjangkan usia yg berkat dan diberikan kesihatan yg baik utk terus bersama keluarga yg disayangi .. :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih...Mama pun doa yg sama untuk Pn Nor..

    ReplyDelete
  3. hihih...dah terlepas rupanya besday mama...tak apalah, memang dah selamat pon kan...semoga mama dipanjangkan usia, hidup sentiasa diberkati Allah dan jodoh dengan ayah berpanjangan hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  4. Sayu nya dgr kata2 nani..terima kasih banyak2..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..dikesempatan ni mama diberi kenikmatan merasa kehidupan dengan cucu dan anak2 yang baik2. saya doakan mama terus bahagia, dapat mengecapi impian yang belum tercapai, dapat bergembira bersama keluarga dan terus diberkati dan sentiasa dilinduNGI ALLAH.

    happy birthday mama an.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Izah..Amin....mama happy sgt dpt kenal anak2 mcm Izah ni ..rajin dan sentiasa positif thinking..Mama juga doakan yg terbaik untuk anak2 mama semua..

    ReplyDelete